Met het SEO-pakket heb je nu al je pagina’s voorzien van focus-woorden. Titels, tussenkopjes en ‘meta-descriptions’ zijn geoptimaliseerd voor het focuswoord. Je hebt toegang tot de bezoekersstatistieken van Google Analytics. Maar wat moet je daar nu mee?
Uit Google Analytics kun je veel informatie halen als je het op de goede manier instelt. Best lastig. Als je er zelf niet uitkomt kun je mijn Google-Analytics-hulp inschakelen.
Wat is Google Analytics hulp?
Met Google Analytics hulp koop je vooraf, tegen gereduceerd tarief, uren in.
Voor één jaar is dat 9 uur. In die 9 uur analyseer ik de bezoekersgegevens. Daaruit volgen verbeterpunten die jij of ik toepassen op je website.
Wat gebeurt er dan in die 9 uur Google Analytics hulp?
Wat ik doe:
- dashboard van Google Analytics leesbaar inrichten
- button-kliks meetbaar maken
- inventariseren waar de verbeter-punten liggen voor specifiek jouw website
- adviseren waar je teksten zelf kunt aanpassen
- uitvoeren van kleine wijzigingen of verbouwingen die de vindbaarheid van je website ten goed komen
Ik check o.a. het volgende:
- hoeveel bezoekers op specifieke pagina’s
- hoelang blijven bezoekers en op welke pagina’s
- vergelijken wat de aantallen bezoekers zijn van desktop, tablet en mobiel
- gebeurtenissen volgen: op welke pagina’s is er relatief veel uitval
Wat jij zelf doet:
- teksten herschrijven of toevoegen naar aanleiding van de resultaten van de check, in overleg
Elk kwartaal ontvang je een rapport met de stand van zaken, aangevuld met tips om zelf aanpassingen te doen aan je website.
De 9 uur zijn zo verdeeld:
- Het eerste kwartaal besteed ik 3 uur aan instellen, checken, verbeteren. Je ontvangt een rapport + tips.
- Daarna volgt nog 3 kwartalen een check van 2 uur. Je ontvangt 3 keer een rapport + tips.
- Na een jaar overleggen we of we de Google Analytics hulp vervolgen.
AANBOD
9 uur Google Analytics hulp: € 550 (dat is ruim 15% korting)
Alle genoemde prijzen zijn ex btw.
Neem direct contact op.