Valkuil nummer 1 bij bloggen: lange lappen tekst. Een grijze brei om niet meer door te komen. Je lezer haakt af halverwege je verhaal. Net voordat jij je punt gaat maken, of dat aantrekkelijke aanbod doet….. Foto’s erbij om wat frisheid erin te brengen is een oplossing. Een foto zegt meer dan duizend woorden. Waar! Maar […]
komt de MailChimp-mail wel aan bij mijn klant?
Klantvraag: “Mijn mailings komen niet bij iedereen aan. Wat nu?” Tja, vervelend. Hoe kun je dat oplossen en voorkomen? Wat jij zelf kunt doen: 1. Maillijst met toestemming van de inschrijvers Zorg voor een lijst met mailadressen waarbij de ontvangers ZELF toestemming hebben gegeven om op de lijst te staan. Dat kan bijvoorbeeld door gebruik […]
Is je website klaar voor 2016?
Is je website nog up-to-date? Ontwikkelingen op internet gaan enorm snel. Een opknapbeurt van je website is op een keer echt onvermijdelijk. Check je website aan de hand van onderstaande 6 vragen. Als je op de meeste vragen “ja” kunt antwoorden zit het wel goed. 1. Is je site responsive? Huh, wat is dat? Oké, […]
Google-kaart toevoegen aan je website
Een plattegrond aan je website toevoegen kan meerwaarde hebben. Vooral als de locatie van je bedrijf belangrijk is voor je klanten, bijvoorbeeld bij een therapie-praktijk of voor werkoverleg. Met een Google-kaart kun je twee dingen doen: 1. een locatie aanduiden. Bijvoorbeeld: relatietherapeut-woerden-utrecht.nl/route 2. een route weergeven. Bijvoorbeeld: kleineacademietiel.nl/contactgegevens Hieronder leg ik beide uit en ook hoe je de […]
Afbeelding kleiner snijden in WordPress
De foto die je op je website wilt plaatsen heeft niet altijd de uitsnede die je wilt. Hieronder een handleiding hoe je dat doet in WordPress. Daar gaan we: Upload je foto met de knop Media toevoegen boven je tekst-editor. Doorloop alles stappen zodat je de foto in de editor hebt staan zoals hieronder. Selecteer de afbeelding. […]
Zoekwoorden: welke zijn goed voor je website
Zoekwoorden zijn belangrijk om je website goed gevonden te laten worden door jouw potentiële klanten. Die mensen voor wie jouw dienst of product dé oplossing is voor hun probleem. Bezoekers die op je site belanden en er niet vinden wat ze zoeken, daar heb je niets aan. Dus relevante, specifieke zoekwoorden gebruiken is een must. […]
- « Vorige pagina
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 13
- Volgende pagina »